ت آهنگ سپیده دم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 2155
نویسنده : مسعود کاظمی

دانلود نت اهنگ سپیده دم

خواننده: جواد یساری

ترانه سرا: سعید خشنود

دانلود

Image result for ‫یساری‬‎

متن اهنگ:
سپیده دم اومد و وقت رفتن

حرفی نداریم ما برای گفتن

هر چی که بوده بین ما تموم شد

این جا برام نیست دیگه جای موندن

من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2

می خوام برم، نگو که دیوونه ای

برای موندن ندارم بونه ای

(وقت خداحافظیه تو گلوم

حلقه زده بغض غریبونه ای)2

من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2

(اول آشناییمون یادم میاد، یادم میاد

گفتی به من دوست دارم خیلی زیاد، خیلی زیاد)2

رو سادگی حرف تو باورم شد

تو عاقبت زندگیمو (دادی به باد)2

من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2

(اول آشناییمون یادم میاد، یادم میاد

گفتی به من دوست دارم خیلی زیاد، خیلی زیاد)2

رو سادگی حرف تو باورم شد

تو عاقبت (زندگیمو دادی به باد)2

(من میرم از زندگی تو بیرون

یادت باشه (خونمو کردی ویرون)2)3




:: موضوعات مرتبط: نت ویولون ایرانی-پاپ , ,
:: برچسب‌ها: نت ویولون , نت ویولون ایرانی , نت جواد یساری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست عزيزم سلام.... ممنون كه از وبلاگ من ديدن ميكنيد. امیدوارم مطالبی که در اختیار شما میگذارم بتواند کمک هر چند ناچیز برای پیشرفت شما در امر نوازندگی باشد........

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نت ویولون و آدرس masoudviolin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






Instagram

RSS

Powered By
loxblog.Com